Friday, September 14, 2007

BESMRTNOST






Šta je, zapravo, besmrtnost? Mogućnost da nas se sete dok smo izgubljeni u prostranstvu ničega.. Kad nam izblede epitafi na mermernim pločama..

Ja želim jedan: "Nju smo davno zaboravili.. Još dok je bila među nama!"

Ali ne čini me to besmrtnom.. Ja imam svoja dela.. Imam sebe, da se razdelim krošnjama i tek porumenelim trešnjama, asvaltnim putevima i šljunkovitim stazama.. Posrebreno će vas na mene sećati mesec i tama, tek podvučena pod hladne strehe..

I jeseni.. Jedna za drugom će se nizati.. Kiše će oprati ono malo putokaza što sam ostavila da me nađu..

I za mnom niko više neće krenuti.. Nit' će me naći.. U mojoj besmrtnosti..

Ali.. ako na ovom svetu ostane ijedan čovek da me sanja ili pomisli na moje oči u kakvo zimsko predvečerje.. Ja ću živeti..

I ostati besmrtna - u njemu!


----------------
Now playing on Winamp: Filter - Gerbil
via FoxyTunes

No comments:

 
follow me on Twitter