Tuesday, November 20, 2007

TRAŽIM OPROŠTAJ




Oprostite, Gos'n Vivaldi
Allegro Vaš dušu miluje,
I Vi presvetli Petre
Valcer mi misli uspavljuje..
U šetnji do ljubavi skupa smo
A onda se misli odvoje..

Njegova ruka stvara mi
Mnogo toplija Proleća,
Koraci.. pomalo klecavi..
Mahnito preskaču stoleća..
Uz nežne tipke klavirske
Duša ga silno oseća..

Oprostite, Gos'n Ajnštajne
Izumi Vaši neprevaziđeni,
I Vi samotni Nikola
Prkosili ste ljudskoj istini..
Al' ne znate Dragi geniji
Elektricitet dodira – u suštini..

U mraku vrcaju iskrice
Koje se kolo pokrene?
Telo na želju miriše,
Kad ruka za rukom posegne..
Gde su tu teorije naučne,
Kojih se geniji dosete..

Ne zamerite obožavani Andriću
Po Vašim mostovima sam hodala
Ne mrzite me ljubljeni Antiću
S pesmama Vašim sam shvatala,
Nemire što javi prkose
Na njima sam redovno padala..

Al' beskonačnost je manja od osmeha
Teška je besmrtnost smrtnika
U verovanju samo sam stradala
Po odlasku čekanog putnika..
Gde su te pesme da opišem
Stradanja malih lutaka..

No comments:

 
follow me on Twitter