Monday, July 16, 2007

Desilo se..


Lepo je znati da negde postojiš.. Još lepše je znati da je to «negde» pored mene..
Mekoćom svog glasa mi pretvaraš boje u tonove, a tonove u snove, a snove u javu.. I tako, Dragi, činiš da realnost postane lepa i kad lepote nema baš mnogo u blizini.. To je razlog što mi strujiš krvotokom.. I..

Volim tvoje oči, pardon.. dopadaju mi se, i kristali malenih zvezdica rasutih oko tvojih zenica.. I tu pravilnu liniju tvojih usana.. I tvoje obraze, kad se milujem pospano njima..

I baš hoću da kažem... i neću da kažem.. I nervira me baš to što sam sebi zabranila ili si ti zabranio - prećutno..
Koristim li prejake reči? Ili preslabe? Ili samo suvišne... Ti znaš? Ili ne znaš? Ili si samo zbunjen... Ili sam te ja sad zbunila i pokrenula milion pitanja koja ćeš, možda, postaviti kad se vidimo... Baš i ne moraš.. :-)

Zanimljivo, nikad mi mesec nije tako lagano i meko prošao.. Bez trzavica, bez prevelikog truda.. Sve što sam radila, radila sam opušteno – zato što sam želela tako.. Nije bilo potrebe da nosim svoje glupe maske i krijem sebe – od Tebe..

Ponekad, uplašim se da bi moglo krenuti po zlu.. Uplašim se da sam pogrešno procenila.. Da bi me mogao povrediti baš sad kad sam ti poklonila poverenje.. Ali.. Tada te ugledam i, kao rukom, oteraš sve moje sumnje iz preplašenog srca..

Sinoć, dok sam brbljala o bivšim ljubavima.. Shvatila sam da Ti meni jesi prijatelj.. Naravno, i mnogo više od toga.. Ali, meni je tako drago što si mi ti i prijatelj.. I što postavljaš toliko sitnih, golicavih i peckavih pitanja..
Toliko smo slični da potiremo negativizam u nama, a u pozitivnom se stapamo – sinhronizovano...

Žao mi je što «našu» priču proguta sanjivost one večeri i što više ne mogu tako spontano da je sastavim u celinu i sačuvam u albumu svog življenja.. Možda, jednom, počnem ponovo da te uveravam da JESTE kod nas sve nesvakidašnje i nekako smešno i čudno povezano – retko ponovljivo.. Potrudi se samo da je tad sačuvaš, za mene.. Iako smatraš da smo baš kao i ostali :(

Hajde, sad otvori tu tvoju Bazu podataka i podeli sa mnom bar delić istih, jer toliko gorim da saznam tvoje utiske.. Ne površno.. Neću taj «ovlaš» poljubac koji nudiš u zamenu za odgovor... Hoću detalje... Hoću sve.. ;-)
Znam, bezobrazno sam nezasita kad su informacije u pitanju.. kad si ti u pitanju, zapravo..

I jezivo sam brbljiva, pa ću sad zaćutati.. Upravo..

P.S. Da ne bude posle gaženja pod stolom.. Ili ne daj Bože: «Zar neko priča više od Tebe?»..
Eh, baraba si ti.. Ali neću da te menjam.. Za sad... xi xi xi

No comments:

 
follow me on Twitter